lørdag 27. april 2013

Morgendagens planer!

I hele dag har jeg hatt en slags søndagsfølelse. Det har vært en veldig rolig helg, der det har vært innom ca 10 soldater. Noen kom og noen gikk. Alle gjør som de vil og føler for, akkurat slik som det skal være. Å føle seg hjemme. Min start på dagen var ikke så god da men.. For jeg skulle egentlig ha vært på sykeheimen i dag, men var absolutt ikke i noen form da jeg våknet. (Hardt å være kvinne 1 uke i måneden, 12 uker i året) Skal ikke klage, det var ikke like vondt som det pleier å være. *Bank i bordet!*. 

Da jeg kom opp til stuen, så var det helt stille. Noen så på tv, noen leste og andre slappet av. Jeg har heklet på pleddet i dag, det går stadig framover med det prosjektet også nå. Alltid gøy å hekle! (Bilder kom tidligere i dag). En fantastisk start på dagen! :)

I morgen skal jeg fortsette å hekle på pleddet, kose meg med en kopp te og lese i Bibelen. Bruke søndagen slik den skal brukes til, å slappe av. Det er ikke ofte jeg tenker over hva jeg bruker søndagen til. Det er jo så deilig å bruke søndagen på å slappe av. Ikke gjøre noe slags arbeid (bortsett fra å lage middag da såklart og det som gjøres iløpet av en dag).

Et av mine yndlingsbrev i Bibelen, efeserne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)