lørdag 25. mai 2013

Pene klær er ikke pent på meg...!

Nå skal ikke jeg klage på at jeg ikke er tynn, for det er jeg nok.. Men jeg gikk i noen klesbutikker i dag, for å se om jeg fant noen litt finere sommerklær.. Nei daa.. Ingenting passer min passform.. Det er faktisk helt utrolig.. Blir så lei. Og ikke minst så skal alt være så gjennomsiktig. Hvorfor det?? Hva er grunnen til det? 

Jeg har hofter og en fin midje som mange andre tynne jenter der ute, men det som ødelegger klesplagget som jeg tar på meg, er at jeg ikke har bryster. Det finnes nesten ikke klær på butikker, som passer meg. Mye av det jeg ser på bare henger på meg. Det er så irriterende. Kan ikke noen lage klær for de som ikke har så mye innenfor genseren?? 

Jeg ser for meg at de jentene som er litt mer fyldigere passer klærne mye bedre enn hva jeg gjør. Misunner dere altså! Det må jeg si! Eller har dere det samme problemet som meg? At klærne ikke sitter så fint fordi du kanskje er en litt større person? 

Jeg skjønner ikke altså! Hvorfor lages det "bare" klær for de som har den fine midjen, hofter som gjør passformen fin og ikke minst bryster? Hva med oss som ikke har bryster da? Eller som ikke har midje som en er fornøyd med? Hvordan kan vi kle oss for å føle oss pen?

Er det rart det finnes så mange jenter der ute som ikke er fornøyd med kroppen sin? Når de mest populære butikkene som f.eks Vero Moda, B.young og slike butikker kun har klær som sitter pent på tynne jenter med "perfekt" kropp?

Det skal visst ikke være enkelt dette her.. Hva tenker du om klær og passform?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)