fredag 19. juli 2013

Over gjennomsnittet glad i...

...eldre mennesker!
Nå har jeg endelig kommet meg til bestemor og bestefar! Det er paradis på jord. Besteforeldre helt for seg selv, det er toppen av hverdagslykke og vel så det! :) Bestemor kom og hentet meg på flyplassen i dag, og siden har jeg bare kost meg maks! Med jordbær som lunsj og svenske kjøttboller til middag. Strikking og en generell lat dag her i huset. Eller bestemor og bestefar har vært ute en del, de driver og bygger om en trapp på baksiden av huset, flinke folk! :) Må i vei og hjelpe dem neste gang de skal ut. I dag har jeg kun slappet av, og kommet meg etter reisen sørover. 


Vi fikk plutselig besøk i dag. Søskenbarnet til bestefar og kona kom innom. De driver og skal pusse opp en hytte de har her, slik at de kan selge den etterhvert. Så da kom de innom før de reiste dit de overnatter mens de er her. De bor opprinnelig i Oslo området og har alltid vært innom om sommeren i Trøndelag for å være på hytten, men nå skal de som sagt selge den.

Over til overskriften. Jeg er sikker på at jeg er over gjennomsnittet glad i eldre mennesker! Det var såå koselig å ha de på besøk. De er nr 2 og 4 på bildet. De satte stor pris på å få treffe meg også, det varmer hjertet mitt og vel så det :) De sa også at jeg gjerne må kontakte dem om jeg skulle være i nærheten av Oslo, så kunne jeg få overnatting. Jeg er dessverre veldig lite i Oslo, men om muligheten byr seg, så vet jeg hvem jeg skal spørre i alle fall.

Nå skal jeg legge meg. Ha en fin kveld videre, for dere som enda er oppe :)
Hva synes du om eldre mennesker?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)