fredag 19. juli 2013

Fantastisk start...

...På ferien! Det finnes ikke bedre faktisk! :) Jeg ligger nå faktisk på hotellet på Værnes! :) Her skal jeg slappe av til i morgen tidlig! Skulle egentlig inn til Trondheim, men det blir så mye styr. Har vært framme der rundt kl 23.00 eller noe, og har da måttet dra tilbake allerede kl 8 i morgen. Valgte heller å bestille hotell :) Deeeilig!

En tur som i følge lokalkjente skulle ta en 5-10 minutters gange til hotellet fra flyplassen, tok meg minst en halvtime, klarte å gå feil, haha! Følte meg rimelig smart der jeg gikk rundt omkring :)

Nå har jeg akkurat tatt meg en dusj, jeg kan ikke skryte av at den var så forfriskende dessverre! Veldig variert trykk på dusjen og hotellet hadde ikke sponset meg med handduker, slik at jeg slapp å bruke min egen. Så måtte det likevel, håper den tørker til i morgen tidlig  :)


Nå skal jeg glane litt på TV før jeg tar kveld. I morgen blir det hotellfrokost, det gledes til! I morgen går turen videre til Rørvik. Jeg skal nå tilbringe litt tid med bestemor og bestefar, gleder meg veldig til det altså! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)