onsdag 28. august 2013

Dagene går unna fort!

Nå er det onsdag og i morgen står det torsdag på kalenderen. Hvor blir det av tiden  i mellom dagene? Hva blir de fylt opp med?

På mandag var jeg effektiv med å låne skolebøker.. Så den dagen gikk av med tur til Solfjellsjøen, altså Dønnas sentrum, sammen med resten av jentene. Hva jeg gjorde senere, det husker jeg ikke. I går så stod jeg opp relativt tidlig og fikk lest en del av pensum, så nå er jeg utlært om Arestoteles, Sokrates og Platon, eller ikke. Resten av dagen gikk med på 'flytting', leiligheten som vi har bodd i, er leid ut til noen andre i to dager. Så nå bor vi i campingvogna til familien Lian, utenfor huset deres. Dere skal få se litt bilder i morgen, må bare få tatt bilder. På kvelden ordnet vi til med taco, vi fire jentene og broren og søskenbarnet til Marte. Det var kjempekoselig! Jeg, Else og Marte avsluttet kvelden seint med å sitte å prate, kose oss med kakao og bare hygget oss. Anne Christine la seg tidlig for kvelden.


Klart for taco-kveld :)


Litt dårlig bilde kvalitet, men det får gå. Tente lys og god stemning rundt bordet :)

I dag våknet jeg av at det plasket ned, regnet bare pøste ned! Sov litt mer, orket ikke å stå opp da det regnet som værst. Jeg ordnet meg med frokost og koste meg med strikking, sammen med Else og Anne Christine. Marte har vi ikke fått på glid med strikking, tro om det går? Jeg og Anne Christine gikk opp til Dønnesfjellet på formiddagen, tok med oss Lotte også. Resten av dagen har bestått av lesing av pensum for min del, skravling i campingvogna med Else og Marte og enda mer strikking med en god kopp med te. Nå er jeg helt skutt.. Hardt å rangle, litt for lenge siden sist tror jeg, så nå skal det bli godt å legge seg i sengen.


Endelig en bok som er mer interessant enn om Sokrates, Arestoteles og Platon 

Nå sitter vi i campingvognen og mimrer fra barndommen, om diverse minner som dukker opp når man snakker. Må nok si det at jeg skulle ønske familien min var litt mer kreativ med ossbarna, ha oss med ut og finne på noe uten TV. Så jeg ser fram til å danne min egen familie, gjøre det jeg hadde lyst til som barn. Mye som kan nevnes. Skal komme tilbake til noen tanker om det ved et senere innlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)