mandag 7. oktober 2013

Den følelsen...

Jeg skulle egentlig ha lest pensum, men akkurat nå kjenner jeg lite på den motivasjonen egentlig.. Jeg har vært alt for lite rutinert denne gangen, har nesten ikke lest siden sist ukesamling på skolen.

I helga så fikk jeg melding fra Sølve, min lillebror på 7 år. Der han skreiv, glad i deg. Endelig kan jeg få ha kontakt med han så mye som jeg vil, uten at det må gå via pappa.. Skulle ønske jeg kunne få møtt han snart igjen, men det blir litt vanskelig. Og det er så fryktelig tungt å tenke på. Det stikker i søsterhjertet, å ikke få møte sin kjære lillebror på uviss tid. Gleder meg til han blir litt større slik at han kan komme å besøke meg på Dønna.

Det å få melding fra han titt og ofte, smelter hjertet mitt totalt. Akkurat nå er jeg veldig glad for at han har fått seg mobil, men han er for så vidt litt for liten til det enda. MEN nå er det gull verdt at han har fått det! De tre ordene, glad i deg, de betyr så ufattelig mye. I alle fall nå som jeg har fått konstatert at jeg er syk.. Og trenger all bekreftelse jeg kan få og samtidig å få den av min skjønne lillebror, er bare helt fantastisk. Rett og slett!

 
Verdens beste Sølve-Marin! <3
Ubeskrivelig glad i min skjønne lillebror!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)