fredag 12. oktober 2012

Må strikke fort framover!

I dag har jeg strikket ferdig en arm på mariusgenseren, eller har bare et mønster som skal gå over noen runder, før den skal settes på samme pinne som bolen (selve genseren). Det er "bare" 10 uker igjen til jul nå, så nå må jeg virkelig henge i mine strikkeprosjekter. Jeg skal strikke en x-antall sokker / votter, 2 marius gensere til, og så skal jeg lære meg å hekle til lyslykter. Så har jeg mye garn til kjøkkenkluter, så skal jeg strikke en genser til fadderungen min.. Huff det begynner å bli veldig stressende, så i helga må jeg prøve å bli ferdig med den eine marius genseren i alle fall :))

Nå har jeg sittet inne i hele dag, så tror jeg må gå meg en tur ut, før det snart blir fullt hus her. Jeg begynner å bli tung i hodet, så det er bare å komme seg ut fort!

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)