mandag 3. juni 2013

Home alone party...

All by myself!
Regnet øser ned utenfor.. Kjempegøy å være hjemme nå altså.. Håper bare ikke det blir lyn og torden også, da blir jeg redd da. Krysser fingrene hardt og vel så det! Nesten alle soldatene er på øvelse, i alle fall de som holder til på Setermoen. Katrine er hjemme for å ta en eksamen, og Else er på tur nordover, hun har vært på Dønna (der jeg skal bo til høsten).

For litt siden, da det var oppholdsvær, var jeg ute og ryddet etter soldatene! Så glad for at jeg gjorde det da! For nå som sagt så øser det ned. Det lå kubbespill og masse annet rot etter dem. Disse gutta altså, de kan å rote, virkelig! Jeg er glad jeg tok inn rotet etter dem på verandaen i går kveld. Så slapp jeg å gjøre det i regnet i dag, hehe.

Bare på de to siste ukene, har det blitt så fint å grønt her! Og nå har vi mistet utsikten, men det gjør ikke noe, vi har fått VÅR, eller er det SOMMER nå? :)

Nå skal jeg sitte og nyte det å være hjemme alene, ikke at jeg liker helt å være alene men. Planen for i dag er å vaske sengeklær fra helga, lese i Bibelen, begynne å feste tråder på babyteppet jeg hekler (Det er snakk om maaange tråder, skrekk og gru) og bare slappe heelt av. Det skal bli godt det! :)


Bibelen og sangboken, love it!

Blæææ, 30 lapper med 4 tråder på hver lapp som skal festes... Du kan jo regne ut selv hvor mange tråder det er.. Huff og huff!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)