mandag 3. juni 2013

Jeg savner å spille gitar..

...Så hvorfor ikke starte igjen med det?

Da jeg gikk i 10 klasse, så gikk jeg på gitarkurs i et år sammen med noen flere fra klassen. De var noe flinkere enn meg, men jeg kom meg til etter hvert jeg også! :) Mot slutten av tiden, så ble vi med på å spille inn en cd, Animal instinct av Cranberries.. Det er så mange minner som kommer fram når jeg tenker på den tiden.

Må vel begynne å spille igjen, vekke opp gamle minner fra ungdomsskolen


Her er cd-en vi spilte inn i 10 klasse. Hjelpe meg hvor mye vi har forandret oss siden den tiden. Det mangler ei på bildet, hun var visst syk da bilde ble tatt. Synd vi måtte ta bilder likevel. Hun skulle ha vært med hun også :)

Her er orginalsangen av den vi spilte inn. Må nok si at vi var minst like flink til å spille, hehe :)

Jeg skal gjøre et forsøk på å lære meg å spille igjen, jeg har tenkt på det lenge, men det kan bli til en god avkobling for meg selv. Trenger vel det i disse tidene. Noen tunge hverdager, hjelper vel med litt musikk da, om jeg får det til såklart! :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)