søndag 14. juli 2013

4 dager til ferie :)

Det skal bli vanvittig godt om jeg får beskrive det med det ordet. Jeg ser virkelig fram til det! Deilig!

Før det, så blir det 4 dager med jobb på sykeheimen. Jeg tenkte over det da jeg var på jobb sist, på fredag, at jeg er jo snart ferdig som assistent på sykeheimen, det er jo i grunn veldig trist. Har blitt så glad i den jobben, herlige mennesker å jobbe med, ikke minst. Det blir trist, men samtidig veldig godt!

På torsdag, rett etter jobb, så reiser jeg heimover. Da blir det første stopp i Trondheim, til tanten min, for å ligge over der ei natt og reise morgenen etterpå. Litt dumt at det bare blir en kort tur denne gangen, men slik ble det. Og såå, blir det bestemor og bestefar neste, gjett om jeg gleder meg til det, skal bli fantastisk godt å være hos de en stund. Fantastisk start på ferien må jeg si, glede stor på denne jord!


Slenger med dette fantastiske bilde av min forrige fórhest, Abraham, savner den hesten altså! 
Hjertesukk <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)