søndag 21. juli 2013

Over gjennomsnittet glad i...

...Funksjonshemmede mennesker!
Jeg har ei tante som er utviklingshemmet. I disse dager er hun innlagt på sykehuset i Namsos, pga at hun har hatt en del anfall, i og med at hun har epilepsi også. Så nå er det noe med at de vil bytte en medisin, for at det vil bli bedre forhåpentligvis. I alle fall, så var vi på besøk til henne i dag. Hun lå å sov da vi kom, og forstod ingenting med det samme da hun omsider åpnet øyene sine. Da jeg, bestemor og bestefar stod over henne, stakkar..

Jeg er så stolt over at jeg har henne som tante. Hun har ikke språk, men det er utrolig hva øynene og smilet hennes sier altså! Hun er så herlig! Det er så fantastisk å se henne når hun "er i slaget", og det var hun i dag en liten periode. Det er vanskelig å beskrive hvordan hun er, men et ord kan jeg si, fantastisk! Jeg har ikke tenkt over det før, men det kan vel være en av grunnene til at jeg liker folk som er funksjonshemmet :) Uansett hva de "lider" av, så er de like verdifulle i mine øyne :))

Jeg har dessverre ikke bilde av henne, tenkte på det i dag, men glemte helt å gjøre noe med det. Men hun er en veldig pen dame. Og det er hun klar over selv også! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)