mandag 14. oktober 2013

Kaffedrikker?

Sist mandag fikk vi besøk fra Randaberg (Stavanger), May Bente. Ei god venninne av Else. Herlig dame, rett og slett! Den siste uken har bestått av lite søvn, masse brettspill og mye latter! Du er hjertelig velkommen igjen, May Bente!

I en uke har Else og May Bente bare rottet seg mot meg! De prøver å lære meg å drikke kaffe, for full hals. Jeg ber ikke om kaffe selv, men har stadig vekk blitt spandert på. I går kom May Bente med to kaffekopper og sa at jeg skulle få en halv kopp med kaffe. Hun skjenket i begge koppene. I følge henne selv, så var min halvfull, og hennes full. Eneste som var så merkelig, var at begge var ca like fulle.. Jeg glemte visst å si hvilken høyde av koppen som skulle være halvfull. Den nedre eller den øvre.. Haha.


Du kan gjette hvilken kopp som er min!? Er ikke disse to koppene ca like fulle? 

Vi får se hvem som vinner kampen om kaffen. Jeg eller dem. Det verste av alt, er at kaffen smaker ikke like stygt, som den gjorde den første gangen da jeg smakte den.. Tro om jeg begynner å bli vant med denne kaffesmaken? Offameg!

Denne dagen kommer til å bli lang. Jeg startet dagen før fuglene rakk og tenke. Er på skolen på Nesna i dag for å jobbe med en gruppeoppgave, derfor måtte jeg opp klokken alt for tidlig. Blir tidlig kveld på meg i alle fall kjenner jeg!

Hva slags planer har du for dagen?
Ha en finfin dag!

2 kommentarer:

  1. Du får finna fram milliliter-mål og måla kaffi-mengden neste gong...
    Men det ser ut for at det er minst kaffi i koppen til venstre
    Kaffi er godt det - i alle fall av og til :-) Lukke til med tilvenninga....
    "det går bedre og bedre dag for dag..!"
    Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, får gjøre det ;) men jeg er ikke sikker på om jeg vil bli en 'kaffedrikker', vi får se med tid og stunder :) Greit og kunne ta i mot en kopp med kaffe når jeg er på besøk til noen, som bare har kaffe. Da kan jeg faktisk drikke den også, uten å grynte med nesen ;) men samtidig vil jeg ikke bli avhengig av det, hehe :) Valgets kvaler
      Klem til deg!

      Slett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)