tirsdag 15. januar 2013

Hard start!

Jeg tenkte å komme sterkere tilbake etter en laaang juleferie, men når influensan har sneket seg inn, så sier kroppen stopp. Iløpet av helga ble jeg syk, på søndag var jeg på jobb på sykeheimen i 4 timer, noe jeg ikke skulle ha gjort. Skulle ikke ha beveget min fot utenfor døren i det hele tatt, men men.. De trengte folk på jobb, og når jeg ikke fikk tak i noen på sykeheimen for å spørre om jeg kunne slippe, så måtte jeg bare gå. Det er visst mange ansatte der også som er syke, hvem skal pleie pasientene når alle ansatte er syke, jo noen må trosse sykdommen og gå på jobb likavel. Jeg ringte dit i dag og sa at jeg ikke kan komme i morgen, fikk beskjed om å holde meg under dyna, slik at jeg kan bli frisk fortest mulig :)

Nå skal jeg holde meg inne helt til jeg blir frisk igjen, så kan jeg komme sterkere tilbake både på Soltun og på Sykeheimen. Jeg er på jobb i dag på Soltun, men kroppen min orker ikke å gjøre noe særlig. Skal prøve å gjøre noe etterpå om det er mulig. 


Se, hvor blank jeg er på øynene og kroppen min er veldig sliten.
Jeg har pakket på meg ullgenser, ullunderbukse, joggebukse og gode ullsokker jeg fikk av bestemor til jul, jeg skal ikke fryse :)


Dette er to av mine gode venner i disse dagene, aner ikke hvor mange papirbiter som er blitt brukt, men det er mange.. Er maks lei av å snyte meg, hvor mye er det plass for i en så liten nese som jeg har (A) Må da si stopp snart, hehe. 


Vottene tar mer og mer form. Sakte men sikkert.


Seeee hva jeg fikk av kjæresten. Han var på butikken en gang før han kom på Soltun. Den 14 desember (1 måned med kjæresten). Kom hjem med 31 slike små godteri hjerter.
Nå har vi vært sammen i 2 måneder! Si meg, hvor er tiden blitt av? Det går da så fort!


<3

2 kommentarer:

  1. Hei Tanita! Det ser ut for at du treng både doc og ullgenser.... Har neppe sett deg meir medtatt
    :-)Men pytt... Snart er du på beina igjen og i
    full vigør!
    GOD BEDRING!!

    SvarSlett
  2. Hei Solveig!
    Ja, treng det virkelig.. I morgen har jeg helt fri fra jobb, så da kan jeg slappe av uten å tenke på at jeg må jobbe :)
    Skal begynne å trene ryggen når jeg blir frisk og, hadde så vondt i romjulen, så det er på tide å legge seg i hardtrening nå :)
    Takk for det! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)