søndag 6. januar 2013

Juleferien min!

Hei igjen mine lesere! Jeg har ikke prioritert bloggen min i juleferien min, men jeg legger ut et innlegg nå for å oppdatere litt hva som har skjedd i det siste :) Jeg reiste ned på juleferie allerede den 17 desember, jeg hadde et lite stopp i Tromsø med overnatting før jeg vendte nesen min sørover.

Ferien min har bestått av først noen dager hos pappa med avslappning med familien, strikking og nintendo wii med lillebror. Før jeg reiste til mamma og familien der også, strikking, avslappning. Jeg og lillebror bestemte oss for å bake litt småkaker, så da ble det et x-antall småkaker til slutt. Bilder får jeg legge ut senere, for jeg får det ikke til på nettbrettet til pappa, men men.

Vi hadde en fin julefeiring også, godt år kunne feire jul sammen med mamma igjen, lenge siden sist nå. Fikk mye fint, sånn som ullsokker og lommetøfler, kaffemaskin, kasseroller, penger, morgenkåpe, parfyme.

3 juledag reiste jeg til Rogaland, der kjæresten kom og hentet meg på flyplassen, gjett om det var godt å se han igjen da :) Jeg har vært hos han i en uke, der jeg har fått hilset på både familie og venner av han. Kjempe koslig, gleder meg til å se mer til de ved en senere anledning :) Tror det kan bli litt vanskelig å holde på dialekten min altså, blir veldig lett påvirket. Det er Ingen som er så fornøyd med det slik som Joakim er, jeg får lære Joakim litt trøndersk jeg da :-D

Nå skal jeg ha litt kvalitetstid med pappa og gjengen før jeg reiser til Rørvik og skal kose meg maks med fadderungen min og venninna mi der, det skal bli godt det! Jeg skal bli flinkere til å blogge når jeg kommer meg tilbake til Bardu igjen :)

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)