tirsdag 16. april 2013

Alenetid..

...det er noe flott det!

I det siste så har jeg funnet ut at tiden alene, er gull verdt. Jeg liker ikke å være alene hjemme lenge, men det er godt å bare ta seg noen timer alene, særlig når man har huset fullt av folk. Akkurat nå er vi 5 stykker som er her denne uken. Vi har to praksiselever som jobber på Soltun denne uken. Da synes jeg det er godt å bare ta seg tid alene.

Jeg har ingen store planer for dagen. Jeg sitter nå på rommet mitt og hører på musikk og skal hekle litt etterpå. Jeg har en del prosjekt jeg har begynt på i det siste, men jeg blir så fort lei i lengden. Så da må jeg begynne på litt forskjellig. Her har jeg begynt på et babyteppe. Jeg får se med tiden hvor stort det blir til slutt, for jeg har bare 6 nøster av dette garnet. Dere ser jeg har brukt både "gutte - og jentefarger". Synes det er litt greit å bruke disse fargene, for da kan du bruke teppet til både jente og gutt. Jeg hekler dette til ei venninne av meg som venter ei jente i sommer :) Håper det blir godt motatt :)


Nå skal jeg fortsette å hekle litt og slappe av med musikk i bakgrunnen, herlig! :)

Hvilke planer har du for dagen da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)