onsdag 10. april 2013

Laget fisk til middag for første gang

Else spurte om jeg ville lage middag i dag. Også sa hun at det lå laks i fryseren. Jeg tenkte med meg selv om jeg torde å gjøre noe med den fisken i det hele tatt. Har aldri laget noe med ordntlig fisk til middag før. (Har så klart laget fiskekaker, fiskepudding og den slags), men ikke med en rett fra bunnen av.

Jeg fant en oppskrift [her]. Ei fantastisk side, der det er mange gode oppskrifter på tilberedning til fisk i ulike slag.

 I tillegg til dette lagde jeg pasta og Hollandies saus. Det ble fantastisk godt! De andre synes også at dette var en god rett, masse grønnsaker og fisk på toppen. Varmes i ovnen under aluminimumsfolie.

Har du noen fiskeoppskrifter du er glad i?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)