onsdag 27. november 2013

Effektiv strikkedag!

Latskapen har virkelig tatt over kroppen min for tiden! Skjønner ikke det altså, lite energi til å gjøre noe spesielt har jeg også. Var borte i stallen i dag formiddag for å ta ut hestene, men jeg var så treig med å komme meg avgårde, at Marte hadde allerede satt de ut da jeg kom. Hun er effektiv altså! Så vi fikk fikset ferdig i stallen, med møkking, kosting og ordnet klart til at hestene skulle komme inn for kvelden igjen. De hadde ikke særlig lyst til å være ute i dag, noe jeg skjønner veldig godt! Skulle nesten tro at stormen ikke har forsvunnet helt enda, eller det er masse etterrier som jeg har satt som navn på det. Uvær deluxe!

Jeg har vært effektiv med en ting i alle fall! Strikking, det går som det suser for tiden! I går kveld så festet jeg alle trådene på sokkene jeg har strikket (4 par = 8 sokker = MANGE TRÅDER) Jeg ble ganske så lei til slutt, trøtt ble jeg også, så jeg fortsatte da jeg sto opp i dag tidlig. Så i dag har jeg fått festet alle trådene og dampet de. Nå er jeg veldig klar for å sende de til sine nye eiere! Jeg har også fått strikket ferdig en lue i dag, med Marius mønster, den ble kjempefin! Ooog jeg har startet på nye russersokker, tro det eller ei. Blir visst aldri lei av det mønsteret.

Til slutt vil jeg bare vise dere et bilde som Marte har tatt av meg! Hun er kjempeflink til og ta bilder!

Har forresten på meg Dhorte skappel genseren som bestemor strikket til meg, herlig å ha på seg! :)

Nå skal jeg legge meg godt under dyna, og høre på vinden som tar helt av utendørs! Krysser fingre og tær på at det ikke er noe som blir skadet.

Natta folkens! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)