onsdag 19. juni 2013

Babyteppet er i bruk..:)

Jeg har fått sendt avgårde babyteppet jeg har heklet, til sin nye eier!
Og hun er kjempe fornøyd med det, til min store lykke!
Det var et kjempe fint prosjekt å hekle på.
Og jeg ble veldig fornøyd selv med slutt resultatet. 
Mykt og godt er det også :)
Ikke babygarn, men ren bomull, funker vel fint det også til de små.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fikk lov fra moren og legge ut dette søte bilde av den nye eieren og teppe.
Har dere sett så nydelig jente før?
Jeg dåner bort altså! <3 
Angelica heter denne nydelige jenta forresten.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Her er teppet som ferdig resulta.
Fargene passet så bra sammen.
3 ulike 'guttefarger'
3 ulike 'jentefarger'



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)