mandag 3. juni 2013

Sett deg ned, vi tar oppvasken!

For noen flotte soldater jeg har. Kan ikke få sagt det nok. Liker de så godt! De er så forståelsesfulle og god tvers igjennom! De vet at jeg er sliten for tiden, og de ba meg pent om at jeg måtte gå å sette meg. Det var "fullt" i stua, så jeg satte meg på benken på kjøkkenet. Satt bare å så på at de gjorde jobben for meg. Er ikke det herlig, så vet ikke jeg? Uten å få dårllig samvittighet også, på toppen av det hele liksom.


Haha, typisk *Jan Morten blikk*! Han er egentlig glad, jeg bare traff så bra, med det rette blikket!


Denne karen er alltid blid uansett! Hvordan får du det til, Sveinung?


Dypt konsentrert, effektivitet, Martin :)

Jeg må bare få takke dere, gutter! For en flott innsats dere gjorde i dag :) Jeg er mektig imponert, rett og slett! Tenk å få være sammen med dere en hel helg?! Det er flott det. Jeg gikk fortvilt ut i stuen i dag tidlig i håp om at noen ville hjelpe meg med oppvasken. Martin og Sveinung spratt opp før jeg fikk sagt spørsmålet. Og Daniel kom etter hvert også, så plutselig var vi 4 stk som tok oppvasken i en fei! . Det liker jeg! Ikke noe problem å ta oppvasken med musikk og gode folk i rundt seg! :) Motivasjonen øker betraktelig også da! Og etter middagen igjen, så tok de over og ba meg om å sette meg ned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)