torsdag 18. juli 2013

Sommerferie på meg også!

Det gjør meg trist å tenke på at jeg nå har forlatt Setermoen som min boplass, nå blir det kun et sted for å besøke. Jeg har beveget meg sørover og sitter nå på flyplassen i Tromsø og koser meg. Ser på alle folkene som stresser med å nå gaten sin, mens jeg sitter her med bagasjen min trygt plassert ved siden av meg, og skal benytte en del av ventetiden på å strikke på et prosjekt jeg har startet med. Skal legge ut bilder av det senere, kan ikke røpe det helt hva det er forstår du..


Bagasjen min, som forsåvidt var i overvekt, men kom til en snill dame i skranken som sa det gikk fint for denne gang. 1.4 kg over.. Snille damen, god service! :) Ellers har jeg måttet betale 600 kr! Det var dyrt det!


Jaja, ikke alle bilder er like fine, men slenger med likevel.. Dette er forsåvidt tatt i bussen, på tur til Tromsø. Jeg har forresten på meg min nye mariusgenser, denne skal jeg stolt vise fram når jeg har fått tatt ordentlig bilde med den på :) kommer med et senere innlegg! 

Gjett hva som blir neste stopp da? Jeg skal til Rørvik i morgen med fly fra Værnes, så da kan du tippe hva jeg skal før jeg kommer så langt! Kommer med et innlegg senere om det, i mens får du vente i spenning, det gjør forresten jeg også. 

Nå skal jeg sette meg ned med strikkingen min, ha en fin kveld videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)