søndag 25. august 2013

3 hunder og en hest


I går ble det snakk om å gå en tur med hundene. Både Else, Marte og foreldrene til Marte har hund. Jeg spurte om de skulle gå en plass der det gikk an å ta med en hest også, ja det var ingen problem. Så når de gikk med hver sin hund i hundeband, så gikk jeg med en hest i leietau. Det var godt for både meg og Lotte å komme oss ut på en tur. I og med at hun ikke har fått på seg sko enda, så går det mye i leieturer. Hun skal få sko om en stund, når vi har fått tak i en som kan sette sko.  Det gleder jeg meg til :) 


Jeg måtte bare ta bilde av dette, morsom setting. Jeg fikk ikke med den siste hunden med på bildet, men han går der fremme med moren til Marte.

 Nå skal jeg gå ut for å gi Lotte noen gulrøtter, før de blir helt tørre og uspiselig. Hester er vel ikke så nøye på slikt egentlig


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)