mandag 26. august 2013

Omvisning på gården

Nå i dag så har været vært litt så som så, derfor legger jeg ut noen flotte bilder av gården vi bor på, med blå himmel og sol. Vi hadde et fantastisk vær i går, etter at jeg var inne hos hestene på beitet, så tok jeg meg en liten runde for å ta litt bilder av plassen vi bor på foreløbig :) Vi bor i en midlertidig leilighet fram til huset blir ferdig. Det er så idyllisk her, så vakkert og fint! Dønna er rett og slett en magisk plass!


 Her er et bilde tatt litt på avstand, der gjestegården ligger til venstre og leiligheten vi låner liggger til høyre i bildet. Kjempefint, ikke sant?



Her bor vi, øverst til høyre, i en flott leilighet, pusset opp i en gammel og fin stil! Kan legge ut bilder fra innsiden litt senere! Men er det ikke idyllisk fint?



Og her er gjestegården. Søker du på Dønnes gjestegård på Internett, så kan du få se mange flotte bilder fra innsiden, det er rett og slett fantastisk fint der!

Nå har du vel fått en liten smakebit av hvordan vi lever nå. Dønna viste seg fra sin beste side, helga som var. Fantastisk å få noen slike dager i ny og ned. Vi koste oss masse med gåtur med hundene og hesten og nøt late dager på gresset utenfor leiligheten. Nå har regnet meldt sin ankomst, så det er vel bare å ta imot det man får :)

Ha en finfin kveld videre! 

"Ditt ord er lykt for min fot og et lys på min sti." Sal. 119.105.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)