mandag 12. august 2013

Siste feriedag!

Denne sommeren har gått noe fort. Nå er jo ferien over for min del. Hvor har dagene blitt av? Samtidig som at jeg synes at den har gått fort, så har jeg opplevd mye fint i sommer. Har hatt en kjempe fin sommer vil jeg nok si. Det begynte med at jeg reiste til besteforeldrene mine og var der i en liten uke. Det var trivsel fra første stund! Så hadde jeg en dag sammen med en gammeltante jeg er så glad i. Så ble det tid for å reise til Stavanger og bli med på noe som heter for UL (Ungdommens landsmøte), der var jeg også i en liten uke. Etter det dro jeg hjem til ei veldig god venninne som bor litt utenfor Trondheim, Ler. Der var jeg i noen dager før det ble tid for å være på hotell ei langhelg sammen med 3 andre fantastiske jenter :) På lørdag var vi i et fantastisk bryllup! Nå har jeg kommet meg hjem til mamma, for å være en dag. I dag flytter jeg til Dønna! Gleder meg veldig til det altså!

Så dette har jeg holdt på med i sommer. Jeg vil si at jeg har kost meg veldig sammen med fantastiske venner og familie i sommer! Jeg skal dele det opp slik at det kommer litt om de forskjellige stedene jeg har vært på. Det er så mye fantastisk jeg vil dele med dere!

Har du hatt en fin sommer? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)