onsdag 23. januar 2013

Øke skrivelysten min?

DU kan være med på å øke lysten min til å skrive innlegg til bloggen min. Jeg ser at det er mange som er innom bloggen min, men det er nesten ingen som legger igjen en hilsen. Jeg setter stor pris på kommentarer og slikt, for det øker som sagt lysten til å orke å skrive mer. Kom gjerne med forslag til hva dere vil vite mer om, for det er litt vanskelig å skrive om ting av og til. :) Derfor kan det gå noen dager mellom hver gang jeg blogger også.

Jeg vet at det er mange som er innom bloggen min og ser hvordan jeg har det i min hverdag her i nord. Det er jo litt gøy å skrive litt om hvordan jeg har det, enda bedre er det om jeg får litt mer "respons" på ting :) Ingen tvang altså, for det er jo jeg selv som har startet å blogge :)

Så er det noe mer dere vil vite? Noe jeg må blogge litt mer om? Mindre om? Jeg kan blogge om det meste, tror jeg. :)


Slenger med et bilde fra Tromsø
Bildet er tatt høsten 2011...!

Nå er det vel på tide å legge seg (kanskje for lenge siden i grunn, hehe)

2 kommentarer:

  1. Skriv det du vil - når du får lyst... Alt blir lest !! Men for oss som ikkje er 20 år lenger..
    Kva ligg det i ordet digg...???
    De unge har nok eit eige språk, men veit de kva dei forskjellige ord og uttrykk betyr??
    Ellers: Rimfrost på N. eid. Lite snø, så her er det ingen skiturar. Gå mens du kan..!!
    Solveig

    SvarSlett
  2. Ja, det er sant det :) Men det er godt å få litt inspirasjon, kreativiteten min er borte, hehe. men men, får bare fortsette å skrive, liker det godt selv uansett..
    Digg, ehh, hvordan beskrive det? Kan vel sammenlignes med, herlig.. Jeg tenker ikke over at jeg bruker det ordet, det blir bare skrevet..
    Lite snø? hmm, kan sende ned litt om dere vil ha, her er det masse :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)