søndag 22. september 2013

Dugnad, mobilstreik og strikketid

I helga har det vært dugnad i huset, nå er møblene straks klar til bruk, og rommet begynner å ta form. Eneste som er igjen i huset er at elektrikerne skal bli ferdige i stuen og på kjøkkenet + at gangen oppe og nede må ryddes og males ++ Det begynner virkelig å ta form nå altså! Eneste som mangler på rommet mitt nå er gardinene, senga og en skrivepult. Jeg gleder meg virkelig til jeg kan ta i bruk huset og til vi alle har flyttet inn. Jeg har såpass brede vinduer til at jeg kan sitte i vinduskarmen og nyte utsikten, det gleder jeg meg maks til! :)


Byggmester, Tanita med 'fake' smil, hehe


Det begynner å ta form, i dag har det kommet opp et klesskap som jeg ikke har fått tatt bilde av enda.

Mobilen min har streiket! Trodde bare den dreiv og tullet med meg på fredagen, men den har ikke fungert i det hele tatt i helga. Veldig godt egentlig, men det er jo greit at den fungerer, om det skulle være noe. Må vel låne meg en mobil i morgen og få ringt Telenor i morgen, hadde jo vært fint med en mobil som funker som den skal. Jaja..

I dag har jeg fått startet på et helt nytt prosjekt, mariussokker :) Weey! Endelig noe som går litt raskere å strikke. Eneste problemet nå, er at jeg strikker litt løst, slik at den blir veldig vid. En damesokk ble plutselig til en herresokk, jaja, får se hvem som får den. Er alltids noen mannfolk som passer den vil jeg tro.


Må bare ta med bildet fra rideturen i går, nydelig rett og slett :)

Ha en god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)