fredag 21. september 2012

Høst på Soltun!

Jeg lovte egentlig å legge ut bilder av den fine høsten her på Setermoen for noen dager siden, men nå kommer de. Høsten har kommet seg godt i gang, og fargene begynner å bli ensformige. For en liten stund siden var det veldig fargerikt her, men skal ikke klage, den er fin enda også :) Det er så fasinerende med høstens utbrytelse. For her på Setermoen er det veldig fint og høsten har som sagt kommet godt igang, mens på Val var høsten så vidt startet da jeg var der for en stund siden. Det er kjempe spennende det der å se og legge merke til. Her kommer det bilder av hvordan det ser ut utom Soltun akkurat nå, det er ganske fint, ikke sant?





Du synes det er fint, ikke sant? Jeg er så glad for den fine utsikten vi har her, det er så fint! Jeg tenkte på det da jeg stod og tok oppvasken i dag, for en utsikt! Nå skal jeg sette meg ned foran peisen og strikke litt på et par sokker jeg holder på med. For en dag og start på en flott helg!

Peis, god stol og strikking. Kan det bli bedre?


Søtaste hunden! God kamerat det der :)
Da skal jeg omsider komme meg i stolen foran peisen, vi snakkes!

3 kommentarer:

  1. Hei Tanita!
    For en fin blogg du har. Artig å følge med på :)
    Evy-Line :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Evy Line :) Tusen takk for det! Så koslig at du følger med på bloggen min! Hvordan går det med deg? Hva gjør du for tiden? :)

      Slett
  2. ååå så fint! æ savner mitt kjære nord ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)