tirsdag 24. september 2013

Gårdagens herlige tur

I går før jeg begynte å lese, så tok jeg med meg telefonen, musikk i ørene og joggesko på føttene. Litt kaldt ute, det var det. Uansett var det en helt fantastisk høstvær! Her kommer det bilder fra turen.


Møtte på 3 rådyr som løp avgårde da jeg skulle ta bilde av de.


Amazing! Boplassen min, er det ikke fint?


Utsikt mot Træna og Lovund.

Utsikt mot Dønnamannen og de syv søstre ligger mer til venstre.


Oversikt over hva man kan se utover på utsikten.


Helt sant, idyllisk!


En meget viktig detalj! :) Dønnes Gård.


:)


Godt fornøyd med boplassen min!


Elsker høsten!

Fantastiske skaperverket, viser seg fra sin beste side :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)