onsdag 25. september 2013

Latmannsdag!

I dag har jeg nesten gjort alt annet enn å studere, har bare ikke orket å konsentrere meg om det i det hele tatt. Enkelte dager blir ofte slik, men det er vel helt normalt i grunn. Jeg har lest litt i en bok av pensum, rammeplan for barnehage, egentlig en spennende bok, men det første kapittelet som handler om diverse årsplaner og slikt var heller vanskelig å fordype seg inn i dag.


Ellers har jeg vasket klær, tovet et par tøfler som jeg etterhvert skal sy på museansikt på. Jeg fikk bestilling fra ei dame om jeg kunne strikke 3 par tovede musetøfler til henne, som hun visst nok skal gi bort i gave. Jeg tenker for en tillitserklæring! Så nå har jeg tovet et par, og et nytt par har funnet vaskemaskinen. Spent på resultatet!

Nå tror jeg at jeg skal finne meg til rette med strikkingen, før jeg går ut for å ri! Det er jo et fantastisk vær ute, så det er litt synd å bruke den innendørs, men høsten har ankommet og kulden har senket seg betraktelig, må få strikket meg panneband og votter snart. Alt av slikt utstyr ligger i Steinkjer, må bare få fraktet det til Dønna på en eller annen måte :)

Ha en finfin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)