tirsdag 10. september 2013

Nesna tur!

I dag startet jeg og Else dagen relativt tidlig. Klokken var 05.45 da jeg så på klokken da vekkerklokken ringte. Jeg tenkte at jeg måtte ha meg en liten 5 minutter før jeg stod opp. Etter at frokosten var blitt inntatt, vesken pakket, så var det bare å sette seg inn i bilen og kjøre bort til Bjørn (ferjekaien). Hurtigbåten kom like før 7, og kjørte oss over til Nesna. Vi ankom Nesna litt før halv 8, og var klar for å starte en studiedag. Else har fått opplæring i hvordan hun skal bruke klasserom på nett og jeg har fått jobbet med en oppgave sammen med de på gruppen min i klassen. Synes vi fikk jobbet effektivt med oppgaven som skal legges fram til neste samling i uke 38.

 Da vi ankom skolen, så satt søskenbarnet mitt på en benk utenfor kantinen, så jeg fikk hilst på henne og snakket litt med henne. Nå har jeg fått ordnet meg slik at hun kan hjelpe meg med å få diverse ting som jeg har liggende i Steinkjer, som hun kan ta med oppover til Nesna. Veldig greit, så slipper jeg å sende det i posten.

Til lunsj fikk jeg møtt verdens beste Kaja! Har gledet meg lenge på å få treffe henne igjen, har ikke truffet henne siden mai, så det var på tide vil jeg nok si. Vi fikk spist lunsj sammen og vi begge har nå kjøpt oss den populære "skolegenseren", som det står høgskolen i Nesna på. De hadde bare i str XL igjen, og jeg trodde at den aldri i verden ville passe lille meg, men joda. Den satt som et skudd, litt lang i armene bare. Nå skal jeg lese litt mer i pensum før jeg skal se litt hvordan Kaja har det hjemme hos seg, må bare vente til hun er ferdig på skolen :)

Weey! :)

Ha en finfin dag alle sammen! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)