lørdag 7. september 2013

Lørdags tradisjon på Dønna

Hver lørdag blir det solgt vafler og kaffe på nærbutikken her på Dønna. Den ligger et par km unna her vi bor. En kjempefin tradisjon som vi kommer til å være med å bidra på framover. Familien Lian, altså familien til Marte har alltid vært på vafler og kaffe på nærbutikken.



Dette er en veldig fin måte på å få kontakt med resten av bygda på. Tror de setter stor pris på at vi er der. Nå mangler det bare at vi får kontakt med de som er der.


Jeg måtte bare leke meg med pynten på bordet, de var så søte, hehe. 

Nå skal jeg ta meg en ridetur med Lotte, så hun får dagens trim.. Tror jeg må være lik så flink til å få slik trim som Lotte får :) Skal gjøre et forsøk på å få en rutine på å gå opp Dønnesfjellet et par ganger i uken framover! 

Ha en finfin kveld videre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)