onsdag 15. august 2012

Dagen i dag!

Tenk, det har allerede gått 3 dager siden vi startet her på Soltun. Det har kommet seg, og rutinene kommer seg stadig. Arbeidsdagene her er ikke så lange, og ikke så mye å gjøre, men trives med det. Så det kan bli lange dager etterhvert. De første dagene har vi hatt sol hele tiden, så har stort sett vært ute i solen, må jo nyte den når vi har den. Til helga så forsvinner den igjen, i allefall med varmen.

Så i dag har vi jobbet i noen timer, og tatt til nytte av solen :) Vi stablet tilbake bøkene. For dere som lurer på hva jeg mener. Så var det en gjeng her som byttet ut halve bokhyllen med ved, og stablet bøkene der veden ligger til vanlig. Det tok litt tid, for dere har sett hvor mye bøker det er. Humor på topp.

I ettermiddag fikk vi besøk av en hyggelig mann, som ville se igjen Soltun. Vi så for oss at han "bare" skulle stikke innom en snartur, men en snartur ble 2.5 timer! Han hadde mye på hjertet, var kjempe koslig det. Var bare litt komisk, hehe.

Så må jeg bare få dele en glad nyhet! Jeg har kanskje skaffet meg en jobb ved siden av den jeg har nå, skal snakke med de i morgen, for å høre hva de sier. Det er så greit, for arbeidsdagen vår er delt opp slik som det er på den nye jobben. Og da er det mulig å ha to jobber :) Det er foresten på et sykeheim.

Til slutt vil jeg dele et ord med dere fra Bibelen:

 "Jeg har jo sagt deg: Vær modig og sterk! La deg ikke skremme, og mist ikke motet! For Herren din Gud er med deg overalt hvor du går.» "

Josva 1.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)