torsdag 13. juni 2013

Setter stor pris på gode vennskap!

Jeg har så mange gode venner, har lyst til å vise fram alle sammen, og vise hvor stolt jeg er av hver enkelt venn jeg har! Jeg tørr ikke å gjøre det, hva om jeg 'glemmer' noen. Ikke at man glemmer sine venner, men noen kan føle seg glemt, og da vil jeg ikke gjøre det. Men jeg kan ta for meg en venn nå og da, og til slutt så kommer alle vennene mine med til slutt!


Tenk hvor mye en kan glede seg av gode venner! For meg er det det samme om du er liten eller stor, om du er lang eller kort, om du sjeler med øynene eller ikke, om du har briller eller ikke, om du har kviser i ansiktet eller ikke, om du har et handikapp eller ikke, om du har god klessmak eller ikke, om du har føflekker over hele kroppen eller ikke, om du har langt eller kort hår, om du har brune, grønne, blå øyne eller noe annen øyenfarge, om du er gutt eller om du er jente, om du er kristen eller ikke, om du liker det samme som meg eller ikke.. Du skjønner vel hvor jeg vil? ALLE mine venner betyr noe for meg, uansett hva!

I dag vil jeg løfte fram to flotte venninner som jeg ble kjent med i fjor, på Fjellheim bibelskole. Jeg er forresten veldig stolt av dette bildet, så fint med lofoten i bakgrunn! :) For en klassetur, mange gode minner der også!

Maria Masvie: Tusen takk for at jeg fikk lov til å bli kjent med deg, jeg er så ufattelig glad i deg! Du er så god, tvers igjennom! Det er så mange minner som jeg kan trekke fram med deg. Husker du utreisehelgen vår som vi hadde med Fredrik Smetana, Ingar Gjøra og Andreas Brandt? Det var tider det! Eller alle de gode klemmene som du har gitt meg? Gode Maria klemmer, skal du lete lenger etter! Eller husker du skolebryllupet, da du var min bestemor? Åh, fantastisk. Eller da du gjorde meg flau fram for alle fjellheim folk med elever, familier og ansatte? På avslutningskvelden. Du sa noe om at jeg brukte å gå i kun undertøyet, når ingen så på.. Haha, for et påfunn! Åh, som jeg savner deg Maria! <3 Jeg er glad i deg! :)

Gjertrud Øygard Hienerwadel: Tusen takk for det gode vennskapet vi har, Gjertrud! Jeg setter utrolig stor pris på det! Du er fantastisk! Jeg er så glad for at du har vært på Val i år, og skal det til høsten også, det er lykke på jord det må jeg få si! Gleder meg til å troppe ned til Val til høsten også! Ah, vi har mange minner vi. Vi bodde jo på samme rom en stund, og enda skjønner jeg ikke hvorfor jeg byttet rom, vi har jo den fantastiske kontakten nå. Jaja, gjort er gjort :) Vi hadde mange kvelder der vi lå og skravlet i et sett. Tenk å legge to hestejenter på et rom, kjempegreit! For å nevne et minne. På Val sist gang jeg var på besøk hos deg, da vi ridde på tur til akvaen, og vasset med hestene etterpå! Det var kjempekoslig! Håper vi får enda flere minner sammen, jeg har mange flere, og mer skal det bli. Jeg er glad i deg, Gjertrud <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)