onsdag 19. september 2012

Gud vil ikke miste en eneste en!!

Da jeg våknet kl 8 i dag tidlig, så hadde jeg en sang som ble så god for meg. Den bare surret rundt i tankene mine. Jeg ble plutselig veldig klar på at jeg ikke vil forlate Gud, hvilket liv er det? Jeg kan faktisk ikke tenke meg et liv uten Gud. For mange som ikke vet hva jeg snakker om nå, så høres det sikkert helt sprøtt ut. Men slik er det for meg, og det er slik jeg vil leve. Tenk over den teksten som står under her, og har du en sangbok liggende, bla litt i den og les. Du finner veldig mange fine tekster der også!

Gud vil ikke miste en eneste en.
Han alle vil adle og eie.
For ham er en sjel som en perlesten
Hvis verd bare himlen kan veie.

Ref. Fra evige tider Gud tenkte på deg,
det beste av alt har i tanker.
Så må du ei si ham ditt harde nei
når han på din hjertedør banker.

Du evighetsvandrer i fremmed land,
i tide du må deg besinne.
En skatt uten like du eie kan,
en vidåpen faderfavn finne.

Ref. Fra evige tider Gud tenkte på deg,
det beste av alt har i tanker.
Så må du ei si ham ditt harde nei
når han på din hjertedør banker.

Hvis du vil høre denne sangen, så klikk her og så får du høre den http://www.youtube.com/watch?v=J3pQIlp4Qdo

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)