tirsdag 30. oktober 2012

En bit av vakre Setermoen

Jeg måtte på butikken for å handle garn til kjærestevotter, som jeg skal strikke til Hanna og Pål. Jeg tok med meg hunden og gikk en runde i sentrum samtidig og tok noen bilder. Det var fantastisk fint i går, blå himmel, hvitt på bakken og en passelig kald luft. Her kommer bilder fra turen vår:


Utsikten ned mot sentrum, fra Soltun.


På tur inn til sentrum, med hunden i front.


Vakkert, kirken til venstre og sentrum forbi den,


Min andre arbeidsplass, sykeheimen. Ovenfor kirken.


Fantastisk!



En del av sentrum.


Sikker tegn på at du bor i ei bygd, traktoren parkert utenfor :))


Siste glimt av solen, før den gikk ned.


Min vakre arbeidsplass!


Selv om jeg ser veldig sløv ut på bilde, så sier det noe om vennskapet med hunden :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)