mandag 1. oktober 2012

Nok en hyggelig helg er over..

Fredag kveld kom en gjeng med soldater og da ble det endelig liv i stua, igjen! Fra å ha det helt stille, til at stuen ble fyllt av 8 soldater. Og vi spiste oss mett på lasagne, godt godt! Etter 3 tidligvakter på sykeheimen, blir man fort litt sliten på kvelden, så jeg tenkte å legge meg tidlig, men det gikk ikke som planlagt. Akkurat da jeg skulle til å legge med ved midnatt, så ringte min veldig snakkeflinke tante, det var hyggelig det. Så, to timer senere kunne jeg legge hodet på puta.

Jeg tenkte jeg skulle få sovet litt på lørdag, men kroppen min er blitt innstilt på å stå opp tidlig. Så det var bare å stå opp da klokken var 09.00. Når man ikke får sove lengre, så må man bare trø foten utenfor senga og komme seg opp. Det var to soldater som var oppe da jeg kom opp. Og etterhvert kom Sonja, Bjørn og lille Esther opp også! Et mer koslig ektepar skal du lete lenge etter. Dagen inneholdt avslappning i sofa, barnepass for lille Esther (mor og far ville ut å gå en tur) Partnes spill, møte på kvelden, taco til kveldsmat, teamet kom på kvelden, sosialt, mer spilling og overraskelses sang til Bjørn som fylte 26 år i går. Så da klokken passerte midnatt, så fikk jeg alle til å komme bort til oss for å synge bursdagssangen til Bjørn. Kjempe koslig! Jeg satt og bysset på lille Esther, for en herlig liten jente altså! ^^,

På søndag ble det tid for å ta den store oppvasken på kjøkkenet, jeg orket bare ikke å ta det kvelden før. Fikk god hjelp av Pål Andreas, takk for det! Så bakte jeg min herlige sjokoladekake. Vi hastet i oss middagen (i og med at familien Kero skulle reise rundt i 15.00 tiden), for å få plass til litt kake før de måtte reise mot Tromsø igjen. Og resten av dagen gikk til spising av sjokoladekake, frukt og kaffe. Og mer spilling av Partnes der jeg og Ragnhold vant (selvfølgelig) over Andreas og Else. Litt før soldatene dro hjemover mot leiren fikk jeg meg en spasertur med min skjønne lillesøster, Hanna <3 Du er så god! Før det ble totalt avsplappning etter helga foran tv.

Vi takker alle sammen som kom innom på Soltun i helga! Og GRATULERER til Anne Christine som har klatret seg opp på Kilimanjaro i Afrika!

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)