mandag 1. oktober 2012

Min gode venn!

Nå skal jeg bli flink (Ja, jeg vet jeg har sagt det mange ganger!). MEN når man først har en hund i hus, så må man bruke han for å komme seg litt ut. Det er jo så mange tur-muligheter her rundt omkring. Det er så godt å komme inn studøra og når det kommer en liten tass løpende i mot meg og er så glad for å se meg! Er det noe som er helt sikkert, så er det at jeg SKAL ha hund "når jeg blir stor". Så det vil si at hvis jeg gifter meg med en mann som ikke liker hund, så synes jeg litt synd på meg selv.

Kompis!
Nå skal jeg ta meg en tur med kompisen min, må utnytte den fine dagen vi har fått, før jeg skal ha kveldsvakt her på Soltun i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)