fredag 24. mai 2013

Etterlengtet jentetur med mamma!

I et halvt år har jeg tenkt en del på at jeg og mamma aldri har vært alene, sammen. Ikke siden jeg en gang var alenebarn, men da var jeg ikke mer enn 0-22 måneder, noe jeg forsåvidt ikke husker noe av, logisk nok.

I julen ble tankene satt ut for fullt. I og med at det ikke er gratis å bo på hotell og jeg ikke er så veldig rik på penger, så spurte jeg familier og venner om støtte på det økonomiske :) Og fikk relativt god tilbakemelding på det. Det finnes så mange gode mennesker her i livet altså! :)

I april bestilte jeg hotell i Trondheim, Britannia. Og det begynte å nærme seg med stoormskritt!!

På torsdag ankom vi begge Trondheim. Jeg ankom tidlig på dagen og fikk møte noen venner fra barne og ungdomskolen, kjempe koselig og ikke minst Kaja. Ei fantastisk venninne som jobbet på skolen jeg gikk på i fjor.

Til nå har jeg og mamma kost oss med bytur, jentesnakk, nytt god mat og bare det å være to :)) Her er noen bilder av dagene fram til nå:


Deler av hotellrommet vårt, kjempefint!


Helt ok+ fin hall å spise en fantastisk frokost :)


Fantastisk start på dagen :)


Sparer penger på å handle inn mat for lunsj og kveldsmat :)


Mamma slapper av med boken sin.


En bedre middag på Egon, liiiker! :)


"Slottet" vi bor i, er det ikke fint? :)

Til alle mine venner og familie som har vært med på å få dette gjennomført, tusen tusen takk alle sammen! :) Vi skal kose oss maks i kveld og i morgen også, før vi stikker hver til vårt på søndag igjen.. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)