mandag 11. mars 2013

Husmorevne + litt til.

Jeg er litt lei av brød for tiden, så det varierer litt på hva jeg spiser til frokost og kveldsmat. Jeg fant ut en dag at jeg kunne lage rundstykker. Forandring fryder. Hvorfor ikke bruke kjøkkenmaskinen når vi først har en tilgjengelig? :) Jeg ble veldig fornøyd med resultatet! Tro om det er godt med enda litt grovere rundstykker? Sunnkost



Heving...


...baking...


...steking...


Jeg har fått bestilling på slike sokker av ei tante til ei venninne av meg, så nå er de klare for å sendes i posten, skulle egentlig ha gjort det i helga, men dagene går så forte.. Så i morgen SKAL de sendes! :)
Disse er fantastiske, myke og gode sokker! Tror jeg må strikke noen til meg selv også :)


 "Noe å varme seg på"
Jeg hadde noen dager der jeg ikke var helt i form.. Mye jeg tenkte på. Anne Christine kjøpte en kopp til meg, for noen flotte venner man har altså! Den er god å ha! Den er flittig brukt, selv om jeg ikke drikker kaffe.


Må bare slenge med et bilde av min flotte lille kompis! Jeg får ikke se han før etter påske! Huff og huff, han er hjemme på ferie hos "mormor og morfar", mens Else er på ferie hos Marthe :) Ei felles venninne av meg og Else :) 

Jeg kan legge ut oppskrift om du vil, og du kan gå inn [her], hvor jeg fant oppskriften :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)