mandag 25. november 2013

Gode, fantastiske tante Mariann!

Jeg vil legge fram et bønneemne her på bloggen! Jeg har ei fantastisk tante med Epilepsi og CP. Alltid når familien kommer på besøk til henne, så blir hun først fornærmet, av den grunn av at det er for lenge siden sist, men så kommer smilet fram etterhvert. Hun er en pen dame, og det vet hun selv veldig godt. Hun elsker å leke, kaste ball var noe av det morsomste hun gjorde. Også liker hun å høre på musikk, favoritten er Teddybjørnens vise, her heter jo hovedpersonen Mariann! Noe av det beste hun vet er dessert, kan ikke få nok av det! Du får nesten aldri et nei om du spør om hun vil ha det. Hun må være syk om hun sier nei til det. Eneste hun kan uttrykke i ord er "Ja" og "Nei", av og til "Ikke". Åh, jeg husker så godt da jeg var på besøk hos bestemor og bestefar i sommer, som jeg koste meg med tante! Hun lo så godt, latteren kom rett fra hjertet. Fantastisk! Vi hadde det så gøy sammen! Dette er det som har vært, nå er den tiden snart slutt... "/

Se, så flott hun er!

Min kjære vakre, smilende tante ligger nå på sitt siste.. Det er så ufattelig trist! Hun er ikke lengre den samme som hun har vært.. Det har gradvis gått nedover, det startet allerede i sommer, jeg var på besøk hos henne på sykehuset i Namsos. Mye fram og tilbake. Etter det har det bare gått en vei har jeg forstått på bestemor og bestefar. Min smilende tante har ikke så mye krefter igjen. Jeg var på besøk hos henne sist helg, og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde, for det var mest sannsynligvis den aller siste gangen dessverre "/. Jeg fikk lov å be om at hun ikke skal ha noe vondt den siste tiden, at det må skje slik som Gud vil med henne! Han har en plan for alle mennesker her på jorden. 

Jeg håper at hun får en fin avslutning på livet sitt, uten smerter. Den aller største tanken er at hun kan få lov til å komme til Gud, bli tatt hånd om av Ham <3 Jeg vil gjerne se deg igjen tante, på den andre siden. Venter du på meg der? 


Én ting har Gud talt til meg,

to ting har jeg hørt:
at det er Gud som har makten,
og at du er trofast, Herre.
For du lønner enhver etter det han har gjort.

Salme 62. 12-13

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)