tirsdag 28. mai 2013

Mange tanker i hodet..

Det går så mange tanker rundt om i hodet på meg for tiden.. Vanskelig å samle alt en plass, så derfor prøver jeg å "kvitte" meg med noe her inne :) Til hjelp for meg, og kanskje for andre også! I går var det den første dagen på Soltun etter bruddet mellom meg og Joakim. Akkurat nå er det derfor jeg har så mange tanker. Jeg må spare meg opp energi for å klare meg igjennom hverdagen rett og slett. Det ser kanskje ikke ut som det på utsiden, men hvis du har vært på innsiden av meg og sett, så har du fått et helt annet syn. Det er ikke bare, bare når alle minnene våre faktisk er her på Soltun. Så det er nok litt hardt, og kanskje litt hardere enn jeg trodde det kom til å bli. 

Nå er det jo sommer, fint vær, og stemingen skal liksom være på topp, nå som solen står høyest på himmelen for tiden. Stemningen er jo der, men den er liksom ikke slik den burde ha vært for min del egentlig. Hvorfor er ikke jeg glad? Jeg har jo mye jeg er glad over! Jeg har gode venner, jeg er frisk (tror jeg i alle fall), jeg får mat hver dag, det er fint vær, naturen her er fantastisk, har en veranda som brukes flittig, hengekøye. Ja, det er mye jeg kan heller rette oppmerksomheten min i mot. MEN hvorfor draes den i bare en retning? Jeg har det jo bra.. Blir litt irritert av mine egne tanker av og til altså!

Hvorfor kan vi ikke glede oss over det som vi har, og bare tenke på det? Det er jo så mye, kanskje det er for mye? Kanskje vi ikke vet helt hva glede er? Ligger spørsmålet der heller?

Hva tror du? Hva er glede for deg?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)