tirsdag 14. mai 2013

Strikket genser til Kleppa! :)

I fjor hadde vi mange flotte lærere på Fjellheim, men det er kun vi som har hatt Johannes Kleppa som lærer for et år. Han har gitt meg mye, lært meg mye og jeg setter stor pris på den mannen. Det er tidenes mann! Han går under navnet "reservebestefar" for mange av fjorårets kull. Han går også under navnet, Kleppa.

Jeg og Kleppa har bursdag rett etter hverandre, og da jeg var på kortkurs i vinter på Fjellheim. (Noe som også Kleppa var, han var en av lærerne den uken). Bestemte jeg meg da for å strikke en genser til han, jeg vet ikke helt hvorfor jeg valgte det, men det var det jeg fikk lyst til. Aller helst for å vise han at jeg virkelig setter stor pris på han.



Jeg fant en oppskrift på en fin genser [her] - inne på herreoppskrifter. Jeg likte den veldig godt, så jeg fant ut at denne skulle jeg strikke til Kleppa :) Jeg sendte avgårde genseren tirsdag sist uke, og den kom fram til Bergen i går. Jeg fikk melding fra Kleppa om at det var storsvært å få en genser fra en av elevene hans, og kona ble meget imponert.

Åh, som jeg elsker å glede mennesker altså! :) Det er noe jeg føler jeg er god på :)

Har du strikket noe, til en som virkelig har satt pris på det? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)