mandag 3. juni 2013

En normal hverdag

Jeg fant en blogg som ga meg inspirasjon til å begynne med noe nytt! Bloggen ser du [her]. Om jeg gjennomfører det hver dag, det får en ta etter hvert som tiden går. Hver kveld, før jeg legger meg skal jeg skrive en liste over ting som har vært positivt den dagen! Kanskje dette får meg til å få et helt annet syn på dagen! Det skader ikke å prøve i alle fall.

Her har jeg en liste over ting jeg vil gjøre i dag. (Det har allerede blitt ettermiddag, men det får bare så være)
  • Lese i Bibelen.
  • Ordne meg en god middag.
  • Slappe av.
  • Vaske sengeklær fra helga.
  • Spille gitar.
  • Skrive litt tanker om livet mitt i dagboken min.
  • Lese blogger som inspirerer meg.
  • Feste noen tråder på baby-lappe-teppet jeg hekler på.
Dette er ikke dumt altså, hvis du vil få en effektiv dag, sett opp noen punkter du vil gjennomføre for dagen. Dette er veldig kjekt i alle fall når jeg er hjemme alene. Er det noe jeg ikke liker, så er det det.. Men men.. Det skal gå bra det også :)


Har du laget en liste før, som du vil gjennomføre i løpet av en dag? :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)