onsdag 5. juni 2013

Hverdag!

Denne dagen har vært svært minnerik på mange måter! Else og Katrine kom tilbake, endelig! :) Bare det å vite at det er noen i huset, gjør at motivasjoen for å gjøre noe, øker betraktelig! Jeg gikk ned for å gjøre litt tapt arbeid som jeg ikke gjorde i går. Det endte med at jeg vasket ut alle rommene nede, som soldatene har brukt i helga. Med musikk på fullt på "anlegget", så ble motivasjonen stor. Fikk også vasket litt sengeklær, enda vises det ikke i haugen at det har blitt tatt ut noe fra den. Det sier litt om hvor mange soldater som var her i helga, herlig!

Vi har fått neste års bestyrer for Soltun på besøk nå, han skal være her i 14 dager, så det er spennende! Vi hentet han og Katrine på flyplassen i dag med ettermiddagsflyet. Tidligere i dag bestilte jeg meg en time hos "Brillehuset" i Bardufoss. Jeg greide på et merkelig vis knekke den ene stangen til brillen min. I og med at jeg skal rette opp synet og skaffe meg nye briller til sommeren, så orker jeg ikke å bruke masse penger på nye "deler" til brillene mine. Så jeg fikk ordnet meg med linser, så om en uke så blir det totalt forandring på meg. Da skal jeg begynne med dagslinser! Det blir godt, og det som er så fantastisk, er at jeg slipper brille-skille i ansiktet for sommeren (selv om det allerede har kommet i og med at vi fått startet på sommeren litt tidlig i år), men dette blir vel å forsvinne fort etter hvert, får jeg tro.

Etter at vi hentet Katrine og Lars Inge som den nye bestyreren heter, så kjørte vi tilbake til Setermoen. Vi bestemte oss for å spise ute, så vi valgte å kjøre til "Kjelleren" for å spise pizza. Da den var spist opp så hentet vi en som skulle være med på bibelgruppen og så kjørte vi tilbake til Bardufoss igjen, for å være med på bibelgruppe. Mye fram og tilbake, men men. 

Jeg kan komme tilbake til hva vi snakket om på bibelgruppen, i et annet innlegg, i morgen :) Det blir litt mye å ta det med her. 

For å oppsummere de gode tingene som burde bli husket på i dag, så kan jeg nevne:
  • Else og Katrine kom tilbake!
  • Fått hilst på den nye bestyreren som skal ta over til høsten
  • Effektiv vasking av alle rom
  • Ordnet meg linser
  • Koselig å spise ute
  • God bibelgruppe
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)