torsdag 13. juni 2013

Sliten i kroppen, hjem en tur i helga!

Nå har jeg hatt en periode, en fin periode. Har vært flink med meg selv, ta ting som det kommer, og det har funket fint. Vært en del for meg selv. Tatt kroppen alvorlig. Jeg har lydet på kroppens signaler. Det har vært flott. Denne uken har jeg ikke gjort så fryktelig mye egentlig, litt for lite og kanskje? Har liksom ikke orket, og tiden har bare fløyet avgårde, slik som den alltid har gjort i grunn.

Har så smått begynt og pakket ned rommet mitt, huff det er trist det. Vil ikke ta for mye heller, skal jo bo her i litt over 14 dager til... Gosh.. Det er bare 18 dager igjen! Hvor har tiden fløyet? Synes ikke det var så lenge siden vi startet som ettåringer her på Soltun egentlig.. Og nå er alt slutt om ikke så lenge.. Hjeelpes!

Vi har planlagt en del om dimmetur i det siste. Og som dere veit, så er jeg sliten, og orker ikke så mye sosialt i rundt meg. Og etter at det ble slutt mellom meg og Joakim, så blir det på ein måte bare værre også, når jeg har så mye folk i rundt meg. Det blir dimmetur til helga, de fleste skal vel bli med på den vil jeg tro. Håper de får det hyggelig, selv om at jeg ikke skal bli med på turen.

Jeg spurte om jeg kunne ta meg fri fra det, for jeg vet hvordan det vil bli uansett. Det er gode folk som skal dit, men det blir litt mye, og litt tett på. Så jeg bestilte en tur hjem. Reiser til Tromsø i 12 tiden. Det skal bli godt det! Flyet går ikke før kl 16.30, så det blir seint før jeg er hjemme :( Jeg skulle egentlig ta et fly som skulle gå kl halv 12, men så måtte jeg bare ringe til de hjemme og si i fra at jeg kom, og da hadde flyet blitt fyllt opp allerede da jeg var ferdig i telefonen, kjedelig! Det tar jo litt tid å reise, men men, får litt tid hjemme i alle fall :)

Hva slags planer har du til helga? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)