tirsdag 17. september 2013

Fine dager

Nå har jeg vært på Nesna siden søndag ettermiddag og har hatt noen fine dager her allerede. Jeg stortrives som student, rett og slett. Jeg har kost meg her sammen med Irene og guttene. Kjempekoselig å bo her og bli enda bedre kjent med slekta mi. 

Klassen på skolen har økt siden sist med 6 nye elever og vi har fått 2 babyer i klassen også, ei jente på 3 uker og ei jente på 4 måneder. Åh, som jeg koser meg med babylatter og gråting på bakerste skolebenk. Og miljøet blir bare bedre og bedre også, for en herlig klasse og en herlig gjeng å gå i klasse med.

I dag etter skolen så fikk jeg repetert litt av det læreren gikk igjennom på skolen i dag, da lærer jeg bedre også. Og nå er jeg veldig glad for at jeg leste før vi dro på samling også, for det går lettere inn når læreren undervisning og jeg får repetert etter skolen. 


Repetisjon og en kopp te, fantastisk!
Ha en finfin kveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)