lørdag 28. september 2013

INNFLYTTNINGSHELG!!

Hvorfor i alle dager våkner jeg helt uthvilt kl 8 på en lørdagsmorgen og ikke ellers i uka? Hmm.. kanskje kroppen min er helt gira på det som skal skje i helga? Eller så har jeg bare fått den søvnen jeg trengte for i natt, selv om jeg la meg litt seint i går kveld? Hvem vet? Ikke jeg.

Vi har fått høre et par ganger at det skulle bli innflyttningsklart nå. Det har alltid da dukket opp noe uforutsigbart, som har gjort slik at vi har måttet ventet ei uke til.. MEN, nå er det faktisk klart! Nå kan vi skru ferdig det som mangler på rommene, legge inn flyttelasset, nå blir det feeest :) I morgen skal møblene settes på plass i stuen (gulvet har blitt malt, så det er det vi har ventet på i denne uken, kjøkkenet må bli vasket, og spisestumøblene og kjøleskapet må på plass på kjøkkenet. Ellers er det good to go!

Dette har vi ventet leenge på nå, så nå er dagen her straks. Vi har trivdes stort i leiligheten vi har bodd i, kost oss masse. Jeg må bare innrømme at det skal bli deilig å få flyttet inn og ha et klesskap å sette klærne i, og ikke bo i koffert mer, det har jeg gjort siden slutten av juni. Nå er den tid snart forbi!

Sniktitt bak kulissene:

Slik så gangen nede ut sist jeg var der, byggeplass der for tiden.


Rommet mitt har også vært en byggeplass, nå er det meste skrudd sammen forsåvidt.


Slik så stuen ut sist jeg var der. Fint gulv, ikke sant? Hehe


Det "lille" badet vårt! 

Nå jeg er veldig spent på hvordan resultatet blir, nå som det blir mer og mer ferdig. Skal vise dere bilder når jeg har fått tatt nyere bilder. 

Hva slags planer har du i dag? :)
Ha en finfin dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)