torsdag 10. oktober 2013

Storhandling!

Nå som vi har en stor komfyr, (vi hadde en hybelkomfyr da vi bodde i leiligheten), så kan man lage litt mer varierte middager. I dag har jeg vært på butikken og handlet inn i store mengder. Typisk krydder, hvetemel produkter og diverse slikt. Handlet inn middag for resten av uka, så jeg trenger ikke å handle inn mer nå. Jeg har funnet en genial matblogg som jeg skal bruke flittig. Den finner du forresten [her]. Her kan du finne oppskrifter alt fra små måltider til saftige desserter. Jeg skal forresten bake rundstykker en dag, som jeg kan variere med. Sunn kost!

I dag prøvde jeg meg på en hjemmelagd pastasaus, som ble kjempegod! Denne fant jeg [her] og bare søkte på hjemmelagd spagetti saus. Så nå skal jeg slutte med Toro produkter, prøve i alle fall. For da kan jeg selv velge og følge med på hva jeg spiser til enhver tid.  Lage mine egne sauser ved hjelp av oppskrifter, det er jo mye gøyere enn å helle oppi vann eller melk og vips så er den ferdig. Spennende med egne erfaringer med krydder og slikt!

Uups, tiden går fort når man har det gøy! Nå er det på full tid å gå ut og trene hesten! Før mørkret tar helt av! Så nå skal jeg pakke på meg klær å få meg ut, snakkes!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)