søndag 6. oktober 2013

Vi har lagt bak oss en herlig helg!

Jeg var veldig spent på hvordan helga ville bli. Om det ble for mye for meg, eller om det gikk greit. Eneste dagen jeg ikke var med mine fulle fem, var på fredag. Da hadde jeg en mindre god dag, men det ble bedre etter hvert. Resten av helga har vært kjempeherlig! Vi har hatt masse folk på møtene, lokale folk fra Leirfjord, Sandnessjøen og Herøy har tatt turen innom. Også noen folk fra Dønna. Også hadde vi med oss Gudleik Himle og Kristian Johansen som talere. Nord Norge-teamet var også sammen med oss i helga.

 
Teamet som synger en sang på møtet, herlig!
 
 
Flott oppmøte og flotte folk!
 

Det var noen flotte dager vi fikk med disse herlige menneskene! Med gode møter, sanger, aktiviteter og gode samtaler igjennom helga. Vi gleder oss veldig til neste gang allerede! Vi ble veldig positiv overrasket over hvor mange som kom for helga! Så dette er virkelig noe vi kan satse på framover. Det gleder veldig!
 
Jeg vil takke alle dere ute som har vært med å be for Dønna i de siste årene, og de som har fått hørt om Dønna i det siste. For Marte har jo arrangert møter og slikt før og det er nå det virkelig begynner og skje noe her. Det er stort å få være med på! Til slutt vil jeg bare legge igjen et ord fra Bibelen som vi ble mint om fra Gudleik Himle! Han gikk igjennom hele kapitel 73 på et møte. Det er et sterkt kapittel! Bare se nedenfor her:
 
Så lenge mitt sinn var bittert, og jeg kjente at det stakk i hjertet, var jeg dum og uforstandig; som et fe var jeg mot deg. Men jeg blir alltid hos deg, du har grepet min høyre hånd. Du leder meg med ditt råd, og siden tar du imot meg i herlighet.
Sal 73. 21-23
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)