søndag 10. november 2013

Bamsen, Mira!

I hele helga har jeg drevet på å lære hunden "min" triks, et vi har øvet mye på nå er den såkalte "bamse". Hun er så søt når hun setter seg opp slik at hun ser ut som en bamse! Jeg fikke mamma til å filme oss, så slenger med en liten videosnut:


Er ikke hun søt? Hva blir det neste jeg skal lære henne tro? Har du noen forslag? 
Det er så fantastisk å holde på med henne, for hun er så lærevillig! :)

Hun er lite fornøyd med at jeg gjør alt annet enn å rette oppmerksomheten min mot henne. Om jeg strikker, så er hun der tvert, samme om jeg har pc'en i fanget, som dere ser under her. Ei lita lura det der altså! Hun bare krevde at jeg skulle ta bort pc'en! I skrivende stund, så ligger hun og snorker i fanget mitt, herlige lille vennen!


Se den lille sniken, som bare lurer seg i fanget, selv om jeg sitter med pc'en på fanget!


Ei, eventuelt to stykker som koser seg maks nå ja!

Nå kom mamma med sjokoladekake, så må legge fra meg denne pc'en en liten stund, kommer et innlegg til om litt! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)