tirsdag 19. november 2013

Vel hjem

Nå har jeg hatt en lang bloggpause, uten at det var helt meningen i grunn, men slik ble det altså. Nå har jeg kommet meg vel hjem til vakre Dønna og det var bare helt fantastisk. Jeg startet reisen min i går morges, det holdt på å gå galt. For da vi kjørte ned til kaien, så kjørte Namdalingen akkurat, da gikk det tusen tanker rundt i hodet på meg. Jeg måtte rekke den båten! Så jeg løp ut av bilen og fikk undersøkt om jeg fant noe nummer jeg kunne ringe til, jeg møtte på en snill mann som tilfeldigvis hadde det. Så jeg ringte med en gang og hørte om de kunne snu, og de gjorde det! Han hørtes ikke helt bli ut og det forstår jeg godt, men snill som han var, så snudde han likevel. Jeg fikk kommet meg til Namsos, og satte meg på bussen som gikk til Grong. Og da jeg kom til Grong og hadde satt meg på toget, så fikk jeg beskjed om at toget kjørte bare et lite stykke, så måtte vi ta buss videre (pga uværet i helga, så ble strømforsyningen tuklet med), så da tok jeg buss i 2.5 timer og rakk ikke bussen som gikk tidlig fra Mosjøen, så det endte opp med at jeg måtte vente noen timer der. Bussen gikk 13.10 og vi kom vel litt før 14 kanskje. Neste buss gikk 16.45. Så det ble en god periode med strikking, flaks for meg at jeg hadde det i veska! Da jeg var på vei til Sandnessjøen, så fant jeg ut at jeg også måtte vente i 2 timer der også, før ferjen gikk over til Dønna og Else kom og hentet meg! DET var en lang reise det! 13 timer fant jeg vel ut.

Nå har jeg noen tanker om flere blogginnlegg, så det kommer etterhvert.
Jeg har nettopp kommet inn, etter at jeg har vært ute med Marte. Godt å få se hestene igjen! Har virkelig savnet Lottemor! Savnet å ha noen å snakke om hest med, så det var godt å få kommet i gang med det samtaleevnet igjen også! :) Hestene står ute og koser seg i det fine været vi har! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)